Strawberry Homicide

_______________ de toutes les passions la seule respectable est la gourmandise - Guy de Maupassant_______________

14 november 2006

Hugo

...Eén van de hoogtepunten van de film is het bouwen van de tent…

Deze week staat Hugo volop in de belangstelling. In ieder geval bij ons.
Ten eerste gaan we morgen kijken óf, en hoe lang, hij in beeld is bij Kruistocht in Spijkerbroek.
Vorig jaar is hij een etmaal in Luxemburg geweest, als één van heel veel kinderfiguranten. Hij heeft daar vooral een tentje opgebouwd, zo’n keer of dertig, en dat is vanuit verschillende hoeken gefilmd. Zelf is hij erg bang dat deze ehm… cruciale scène uit de film geknipt is en wij kunnen hem niet geruststellen. Het zou namelijk best kunnen. Maar dan weten jullie nu állemaal dat hij wel degelijk meegedaan heeft!

Ten tweede doet hij (met het CM-kids team) zaterdag mee aan de voorronden van de First Lego League. Dat is een wedstrijd met technisch Lego en een programmeerbare ‘robot’, die op een speciaal speelveld negen opdrachten moet uitvoeren. Erg spannend en behoorlijk moeilijk. Vorig jaar heeft hij ook meegedaan, toen viel zijn team net buiten de prijzen.
Voor degenen die geïnteresseerd zijn: de hele wedstrijd wordt zaterdag live uitgezonden, vanaf 10 uur ’s ochtends.

Wordt vervolgd... (maar voorlopig niet, want de hoofdpersoon wil boven aan de pagina blijven staan. Pfff, sterallures!)

5 Comments:

  • At 14 november, 2006 20:51, Anonymous Anoniem said…

    Leuk joh vooral dat ik erin voorkom. :-P
    Nu weten nog meer mensen dat ik in de film speel!


    Dankje en groetjes Hugo

     
  • At 15 november, 2006 21:43, Blogger Misha said…

    Huh? Die foto in gala-outfit is toch zeker niet uit de film...?

     
  • At 15 november, 2006 23:49, Blogger Kim said…

    Zie ik ook eens een duidelijk foto van Hugo :-) Lijkt sprekend op je. Laat maar weten als hij in de film voor komt. Gaan Misha en ik hem ook eens bekijken.

     
  • At 16 november, 2006 20:06, Blogger Sandra said…

    Nee Misha, zeker niet. Er zijn geen foto's in de film-outfit (helaas). Dit is een vintage goochelaarsjasje, wat inderdaad goed had gekund op de première (haha).

    En Kim, de gelijkenis is inderdaad treffend, al lijkt me dat als jongen niet leuk om te horen. Dus niet verder vertellen...

    Op de film kom ik nog terug.

     
  • At 24 november, 2006 22:48, Anonymous Anoniem said…

    Ik vindt juist dat hij heel erg op Arto lijkt, maar dat heb ik wel vaker geloof ik gezegd. Ik hoorde laatst van Davy dat ze er naar toe gingen. Zou hem ook wel willen zien. Is Hugo goed herkenbaar??
    Ik ben nl naar Zwartboek geweest, daar speelt Bernard in, als lijk en ergens op het laatst als hij z`n broek naar beneden moet doen, maar ik heb hem niet gezien. Sacha daarentegen wel.
    Nou het kan niet op hè, beroemd en een filmster.

     

Een reactie posten

<< Home