Strawberry Homicide

_______________ de toutes les passions la seule respectable est la gourmandise - Guy de Maupassant_______________

15 december 2007

Demonia

Hm, dat schiet niet op. Nu is er alweer iets gaafs wat helemaal niks met eten te maken heeft.
Sinds een paar jaar heb ik familie in Parijs. Een zus van mijn partner woont in Ménilmontant en heeft daar ook een atelier annex winkel. Ze ontwerpt, maakt en verkoopt kleding, nogal eh… uitgesproken kleding.
Tot mijn grote schande ben ik er nog nooit geweest. Wel vlak voordat het geopend werd, maar daarna nooit meer. Vorige week was er een grote show van verschillende ontwerpers in dit genre, de Nuit Demonia. Ik was uitgenodigd en had graag willen gaan, maar 6 december is niet een handige datum als je een huis vol kinderen hebt.
En dit heb ik dus gemist:


Annet, het ziet er geweldig uit en de volgende keer kom ik wel!

3 Comments:

  • At 15 december, 2007 23:43, Blogger Misha said…

    Huh, even dacht ik dat je iets gepost had over de nogal obscure Italiaanse horrorfilm Demonia (1990) van Lucio Fulci... :-)

    Maar nee, het ging over kleren.
    Gaaf wel. Niet zozeer die mensen op de foto (die vind ik nogal afstotelijk, eigenlijk) maar de kleding (en daar ging het toch om) is wel erg mooi!

     
  • At 15 december, 2007 23:53, Blogger Sandra said…

    Eeej, let je wel een beetje op je woorden!? ;)
    Die mevrouw in de witte jurk is mijn schoonzus, ja! En ik vind haar zeker niet afstotelijk, wel erg afstandelijk en dat heeft misschien hetzelfde effect.

     
  • At 16 december, 2007 00:49, Blogger Misha said…

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens zo naar die mevrouw in de witte jurk gekeken had. Ik vind (als ik het zeggen mag) die jurk ook het minst mooi... Ik dacht vooral aan die twee kerels uiterst links en rechts op de foto. Dat meisje met het oranje polsbandje vind ik dan nog het knapste. Maar die heeft ook de mooiste outfit. :-)

     

Een reactie posten

<< Home