Strawberry Homicide

_______________ de toutes les passions la seule respectable est la gourmandise - Guy de Maupassant_______________

11 augustus 2007

LAX


En nu zitten we weer in Los Angeles, in de Comfort Inn bij het vliegveld, het LAX. De vakantie zit erop, morgenochtend gaan we de auto inleveren en inchecken voor de terugvlucht. Aan de ene kant jammer dat het erop zit, aan de andere kant fijn om jullie allemaal weer te zien.
Het is een fantastische reis geweest en ik ben er nog lang niet over uitgepraat. De komende tijd zullen er vast nog wel verhalen volgen over dingen waar ik nog niet aan toegekomen was. Over de show van Hans Klok bijvoorbeeld. En over Amerikanen in het algemeen.
Nu ga ik nog even een laatste plastic bekertje Twin Fin drinken en een sigaretje roken op 20 feet afstand van het gebouw. En dan naar bed.

Tot gauw!

3 Comments:

  • At 12 augustus, 2007 11:51, Blogger Misha said…

    Las net op Nu.nl dat het op LAX een grote chaos was wegens nietwerkende computers. Mensen die uren in hun vliegtuig moesten wachten en zo. Gold dat alleen voor inkomende vluchten of waren jullie ook slachtoffer?

     
  • At 13 augustus, 2007 12:06, Blogger Sandra said…

    Helemaal niks van gemerkt. Gelukkig maar, want we hadden een tamelijk krappe overstap in Houston, die we nu gewoon gehaald hebben.
    Zitten hier nu suizebollend van de jetlag tussen de vieze was en bergen souvenirs.
    Ik ga dus gauw weer verder met uitpakken en wassen.

     
  • At 14 augustus, 2007 16:20, Blogger Misha said…

    Terwijl ik het bovenstaande lees zit ik ook net tussen de vieze was en souvenirs. Al komt dat vieze vooral door de stugge laag modder die zich overal aangehecht heeft en bestaan de souvenirs vooral uit gekochte CD'tjes.
    Binnenkort dus meer!

     

Een reactie posten

<< Home