Strawberry Homicide

_______________ de toutes les passions la seule respectable est la gourmandise - Guy de Maupassant_______________

28 mei 2007

Dochters

Ik realiseer me ineens dat ik hier tot vervelens toe door heb zitten zagen over Legowedstrijden en filmopnames, kortom over Hugo, maar nog nooit wat van mijn dochters heb laten zien.

Nou is het ook niet de bedoeling dat dit een huisdieren- en kinderblog wordt, maar een klein beetje aandacht mag.

Hier zijn ze. Vorige maand geportretteerd door een bevriend fotografe.


Als het goed is volgen binnenkort meer foto's. We zijn benieuwd...

2 Comments:

  • At 01 juni, 2007 05:29, Blogger Misha said…

    Hij is heel mooi!
    (de foto bedoel ik dus...)

    (Ja, je dochters natuurlijk óók...)

    (Maar dat hoef ik je niet te vertellen)

    -X-

     
  • At 13 juni, 2007 02:41, Anonymous Anoniem said…

    De foto's zijn klaar zie mail :-)

     

Een reactie posten

<< Home