Strawberry Homicide

_______________ de toutes les passions la seule respectable est la gourmandise - Guy de Maupassant_______________

18 juli 2007

Vakantie!

Eindelijk vakantie! Na de laatste presentaties, musicals en andere jaarafsluitende activiteiten (die tot overmaat van gezelligheid allemaal afgesloten worden met tenminste een borrel) is het nu echt vakantie en gaan we er vandoor. Naar the US of A. Eerst New York, daarna Los Angeles en dan gaan we zwerven langs de Mexicaanse grens. Oostwaarts tot aan El Paso, dan omhoog naar Santa Fé en langs Las Vegas terug naar LA. Ik ga proberen om hier regelmatig wat te posten, zodat jullie een beetje weten waar we uithangen en wat we aan het doen zijn.
Als je ons wilt mailen, doe dat dan via schmidten@yahoo.com.
See ya!

O ja, en zaterdag ben ik jarig! Kom vooral langs: ik trakteer op een diner in The View, NYC's only revolving roof top restaurant!
Laat wel even weten of je komt.

3 Comments:

  • At 20 juli, 2007 05:15, Blogger Misha said…

    Eens kijken... Dus eerst naar New York, dán naar LA en dán naar Las Vegas! Eigenlijk zou je Maine en Florida ook nog even mee moeten pakken, dan zouden jullie écht de minst voor de hand liggende route hebben!

    Nee hoor, ik ben gewoon jaloers. Lijkt me een geweldige trip. Maarre.. Ik was zaterdag ontzettend graag gekomen, had ook al kleren uitgezocht en zo. Maar ja, toen wist ik nog niet dat het zo hoog was... En met mijn hoogtevrees lijkt het me niet handig om in dat restaurant te gaan eten. Maar ik hou het graag tegoed hoor!

    Liefs! En laat wat van je horen.

     
  • At 23 juli, 2007 17:31, Blogger Sandra said…

    Van New York naar LA gaan we vliegen, schat! Wist je dat dat nog bijna zes uur vliegen is? Ikke niet eigenlijk.

    Ha, dus je hebt je business-casual outfit weer in de kast gehangen? Jammer, want het was erg leuk op het Marriot!

     
  • At 28 juli, 2007 10:23, Anonymous Anoniem said…

    oh dus je was toch de 21. benaltijd inde war met iem anders die op de 23ste dus is. Hebjij niets aan. Helemaal nu niet het is nu de 28ste. Zit tegende grens van Laos.en zit je blog te lezen.
    jammer nieteerder anders was ik ook ff gekomen hoor, nu moet je wachten tot na de 18de.

     

Een reactie posten

<< Home