Strawberry Homicide

_______________ de toutes les passions la seule respectable est la gourmandise - Guy de Maupassant_______________

01 augustus 2007

Tucson

Hi there! A big hello from Tucson, Arizona
We hebben Yuma inmiddels achter ons gelaten en daarmee (goddank) ook de hitte. Ik zal er niet lang over zeuren, maar het was er echt té heet. En toen we hier uit de auto stapten, was het bijna twintig graden koeler. Heerlijk!
Op onderstaand kaartje kun je zien welk stuk we gisteren gereden hebben.
(Artwork: Hugo Schmidt)



Toen we gisteren hier in Tucson aankwamen, zijn we meteen doorgereden naar Biosphere 2, maar (de timing was echt perfect) op het moment dat we de oprijlaan opreden, sloten de toegangshekken langzaam en definitief. Dat klopte trouwens wel, want het was precies vier uur. Je kon vanaf de plek waar we niet verder konden niet eens de kassen zien. Jammer, maar helaas. Nou interesseert mij dat hele Biosphere niet zo heel veel, dus Ed en Hugo zijn vanmorgen zonder ons weer terug gegaan, terwijl Sophia en ik een rustig ochtendje bij het zwembad van onze lodge hadden. Die lodge is een prachtige 'adobe hacienda', met palmen, sinaasappelbomen en gigantische cactussen in de tuin. En een fantastisch restaurant.

Maar vanmiddag gaan we voor de Cultuur met een grote C (van Cowboy). Dan gaan we namelijk naar Tombstone, bekend van The gunfight at the OK Corral.

3 Comments:

  • At 02 augustus, 2007 14:42, Anonymous Anoniem said…

    heeey !
    wat ontzettend leuk zeg. echt leuk dat bloggen. ik ben er zelf nog helemaal niet zo bekend mee maar ik ga het ook maar 's goed uitzoeken denk ik. Het ziet er naar uit dat jullie het wel naar je zin hebben. gave foto in die limo trouwens :-)
    Hier gaat het verder allemaal prima. Ik ga trouwens toch nog een paar dagen ertussen uit. het is allemaal een beetje last minute maar erg leuk en goedkoop :) ik ga 5 dagen naar Cannes waar ik samen met 2 vriendinnen (maaike en charlie) in het huis van de ouders van Charlie kan blijven.
    ik heb deze week jeroen steenbergen weggebracht naar schiphol en die zei dat als ik ging dat ik de benzine mag declareren !! a 350 Euro !!!! dus toen heb ik maar ja gezegt en zit dus gratis in Cannes voor een lang weekend :P ik heb daar gewoon internet denk ik dus ik zal jullie site in de gaten houden en zelf ook 't wat foto's op m'n hyves ofzo zetten. dat adres stuur ik nog wel door. Voor nu heel veel plezier en spreek jullie snel !!

    gr youri

     
  • At 02 augustus, 2007 14:43, Anonymous Anoniem said…

    gezegDDDD is met een D trouwens, zie het foutje net :( haha

    bye

     
  • At 06 augustus, 2007 14:45, Blogger Misha said…

    Na deze post gelezen te hebben zat ik automatisch 'Get Back' te neuriën. Daar kende ik Tucson namelijk alleen maar van...

    [i]Jojo was a man who thought he was a loner
    But he knew it wouldn't last.
    Jojo left his home in [b]Tucson[/b], Arizona
    For some California grass.[/i]

    Jaja, ben benieuwd wat er nog meer in dat gras zat...

    Anyway, wel gaaf hoor. Die Biosphere... Toen ik nog gewoon een prepuberaal jongetje was had ik een abonnement op de Kijk (jaja!) en daar stonden geregeld ronkende stukjes over dat hele complex in. Wat vonden Ed en Hugo ervan?

    Liefs!

     

Een reactie posten

<< Home